Najczęściej zadawane pytania

Wybór kostiumu i rozmiaru

Skorzystaj z zakładki brafitter, która pomoże Ci dopasować odpowiedni rozmiar biustonosza i fig. Możesz też skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem tel: 607-535-150.

Oznacza to, że zostały wybrane figi w rozmiarze 38 (M) oraz biustonosz 38B (75B).

Tak, jest to możliwe. W przypadku zamówień indywidualnych prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem tel: 607-535-150

Takiej możliwości nie ma. Należy dopasować rozmiar najbliższy wymiarom sylwetki.

Składanie zamówienia

Oferujemy następujące formy płatności za zakupy:

  • płatność karta płatniczą (Mastercard, Visa) świadczona za pośrednictwem PayU S.A.
  • przelew online świadczony za pośrednictwem PayU S.A.
  • przelew tradycyjny na konto bankowe:
    CiTi Bank Handlowy S.A Nr 97 1030 0019 0109 8503 3001 1976
    W tytule przelewu prosimy o podanie jedynie numeru zamówienia, który otrzymają Państwo e-mailem po zakończeniu zakupów.
  • płatność za pobraniem (tylko w przypadku wysyłki kurierskiej)

Więcej na temat naszych metod płatności możesz przeczytać tutaj.

Formy płatności

Status zamówienia można śledzić na swoim koncie założonym w naszym sklepie online. Informacji na temat statusu zamówienia udzielamy również mailowo (sklep@meriellclub.pl) oraz telefonicznie.

Koszt i rodzaje dostawy

Zamówiony towar wysyłamy przesyłką kurierską (kurier DPD) lub priorytetową paczką pocztową (POCZTA POLSKA).

RODZAJE DOSTAWY

Przesyłka kurierska kosztuje 18 zł. W przypadku wysyłki za pobraniem 24 zł. Koszt dostawy priorytetową paczką pocztową wynosi 15 zł.

KOSZTY DOSTAWY

W przypadku dostawy kurierskiej o wysyłce towarów informujemy drogą mailową. Każdą przesyłkę można śledzić w systemie firmy kurierskiej. Przesyłka kurierska powinna zostać doręczona do Państwa na następny dzień roboczy.

W przypadku priorytetowych paczek pocztowych doręczenie następuje do 2 dni roboczych.


Warunki zwrotu i wymiany

Wszelkie koszty dostawy związane z wymianą lub zwrotem zamówionego produktu ponosi klient (dotyczy kosztów zarówno dostarczenia produktu do sprzedawcy jak i wysyłki nowego produktu).

Zwrot lub wymiana możliwa jest w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru.

Oświadczenie o wymianie należy złożyć na odpowiednim formularzu wymiany/zwrotu oraz dołączyć go do pudełka z wymienianym lub zwracanym towarem.

Formularz dostępny pod adresem:

http://sklep.meriellclub.pl/strona/formularz-zwrotu-wymiany

POBIERZ FORMULARZ

Kostium należy odesłać w sztywnym kartonie, np. w tym, w którym towar został dostarczony. Kostium należy odesłać w nienaruszonym stanie, z metkami i wraz z dowodem zakupu (paragon).

Maksymalna ilość wymienianych strojów nie może być większa niż 2 sztuki, tj. jeśli klient zamówił 3 kostiumy, to jednego z nich nie może już zwrócić lub wymienić.

Tak, oprócz kostiumów uszytych na specjalne, indywidualne zamówienie klienta. Dotyczy to w szczególności zmian w fasonie, kroju, wyboru innego niż standardowy kolor/druk itp.