Najczęściej zadawane pytania
Wybór kostiumu i rozmiaru
Skorzystaj z zakładki brafitter, która pomoże Ci dopasować odpowiedni rozmiar biustonosza i fig. Możesz też skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem tel: 607-535-150.
Oznacza to, że zostały wybrane figi w rozmiarze 38 (M) oraz biustonosz 38B (75B).
Tak, jest to możliwe. W przypadku zamówień indywidualnych prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem tel: 607-535-150
Takiej możliwości nie ma. Należy dopasować rozmiar najbliższy wymiarom sylwetki.
Składanie zamówienia
Oferujemy następujące formy płatności za zakupy:
- płatność karta płatniczą (Mastercard, Visa) świadczona za pośrednictwem PayU S.A.
- przelew online świadczony za pośrednictwem PayU S.A.
- przelew tradycyjny na konto bankowe:
Citi Bank Handlowy S.A Nr 97 1030 0019 0109 8503 3001 1976
W tytule przelewu prosimy o podanie jedynie numeru zamówienia, który otrzymają Państwo e-mailem po zakończeniu zakupów. - płatność za pobraniem (tylko w przypadku wysyłki kurierskiej)
Więcej na temat naszych metod płatności możesz przeczytać tutaj.
Status zamówienia można śledzić na swoim koncie założonym w naszym sklepie online. Informacji na temat statusu zamówienia udzielamy również mailowo (sklep@meriellclub.pl) oraz telefonicznie.
Koszt i rodzaje dostawy
Zamówiony towar wysyłamy przesyłką kurierską (kurier DPD) lub priorytetową paczką pocztową (POCZTA POLSKA).
Przesyłka kurierska kosztuje 18 zł. W przypadku wysyłki za pobraniem 24 zł. Koszt dostawy priorytetową paczką pocztową wynosi 15 zł.
W przypadku dostawy kurierskiej o wysyłce towarów informujemy drogą mailową. Każdą przesyłkę można śledzić w systemie firmy kurierskiej. Przesyłka kurierska powinna zostać doręczona do Państwa na następny dzień roboczy.
W przypadku priorytetowych paczek pocztowych doręczenie następuje do 2 dni roboczych.
Warunki zwrotu i wymiany
Wszelkie koszty dostawy związane z wymianą lub zwrotem zamówionego produktu ponosi klient (dotyczy kosztów zarówno dostarczenia produktu do sprzedawcy jak i wysyłki nowego produktu).
Zwrot lub wymiana możliwa jest w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru.
Oświadczenie o wymianie należy złożyć na odpowiednim formularzu wymiany/zwrotu oraz dołączyć go do pudełka z wymienianym lub zwracanym towarem.
Formularz dostępny pod adresem:
https://meriellclub.pl/strona/formularz-zwrotu-wymiany
Kostium należy odesłać w sztywnym kartonie, np. w tym, w którym towar został dostarczony. Kostium należy odesłać w nienaruszonym stanie, z metkami i wraz z dowodem zakupu (paragon).
Maksymalna ilość wymienianych strojów nie może być większa niż 2 sztuki, tj. jeśli klient zamówił 3 kostiumy, to jednego z nich nie może już zwrócić lub wymienić.
Tak, oprócz kostiumów uszytych na specjalne, indywidualne zamówienie klienta. Dotyczy to w szczególności zmian w fasonie, kroju, wyboru innego niż standardowy kolor/druk itp.